Życzenia Wielkanocne

Powiadom znajomego Mapa serwisu


Starostwo Powiatowe

al. Jana Pawła II 95a
21-010 Łęczna

(81) 531 52 00

(81) 531 52 01

(81) 752 64 64

Facebookpowiatleczynski

Biuletyn Informacji Publicznej Rządowe Centrum Legislacji
Strona Główna » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach » Ogłoszenie o zamówieniu ...

Ogłoszenie o zamówieniu na:Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.

.IPR.272.4.28.2018



Ogłoszenie nr 613908-N-2018 z dnia 2018-09-07 r.

Powiat Łęczyński: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, krajowy numer identyfikacyjny 431019425, ul. Al. Jana Pawła II 95A , 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatleczynski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załacznikami

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.
Numer referencyjny: IPR.272.4.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta 1. Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wydajność obliczeniowa: Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 7700 punktów Passmark CPU Mark 3. Pamięć operacyjna: 8GB DDR4 2400 MHz możliwość rozbudowy do min. 32GB, 4. Parametry pamięci masowej: Min. 128GB SSD SATA zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników. 5. Wydajność grafiki: Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla HDCP, DirectX 12, OpenGL 4.5 - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 4 GB pamięci. 6. Dodatkowa karta graficzna posiadająca minimum 256 rdzeni obliczeniowych, DirectX 12, OpenGL 4.5, 3GB własnej pamięci, 3 wyjścia mDP, możliwość podpięcia 3 monitorów ze złączem cyfrowym. 7. Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa HD Audio 5.1 zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 8. Obudowa a. Typu SFF z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 3 kieszenie: 1 szt. 5,25” zewnętrzne typu SLIM, 1 szt. 3,5” wewnętrzne, 1 szt. 2,5” wewnętrzne. b. Zasilacz o mocy minimum 210W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. c. W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 64bit. (załączyć wydruk) 10. BIOS a. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: • wersji BIOS, • dacie produkcji BIOS, • ilości, częstotliwości taktowania i sposobu obłożenia kanałów pamięciami RAM, • modelu płyty głównej • nazwie komputera • typie procesora wraz z informacją o częstotliwości taktowania • pojemności zainstalowanego dysku twardego • rodzajach napędów optycznych • MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej • kontrolerze audio b. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) c. Dodatkowe oprogramowanie pozwalające z poziomu BIOS-u komputera wykonać automatyczną aktualizacja BIOS z serwera producenta komputera d. Możliwość włączania/wyłączania sprzętowego wsparcia wirtualizacji w procesorze e. Możliwość włączania/wyłączania technologii SpeedStep oraz Turbo f. Możliwość włączania/wyłączania automatycznego zarządzania głośnością pracy napędów optycznych oraz dysków twardych, g. Możliwość wyboru trybu pracy systemu chłodzenia komputera spośród co najmniej w trzech ustawień: automatyczny, maksymalna wydajność CPU oraz maksymalna prędkość wentylatorów. h. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń i. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. j. Możliwość ustawienia poziomu zabezpieczenia BIOS-u za pomocą hasła co najmniej na trzech poziomach: - Standardowy: umożliwiający skasowanie hasła za pomocą zworki na płycie głównej - Silny: umożliwiający zresetowanie hasła jedynie poprzez interwencję serwisu - Najsilniejszy: brak jakiejkolwiek możliwości zresetowania hasła w przypadku jego utraty k. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. l. Możliwość ustawienia portów USB w trybie, w którym podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. m. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przedzie obudowy, tylko tylnych portów, tylko zewnętrznych, wszystkich nieużywanych.. n. Możliwość włączania, wyłączania oraz ustawienia tryby pracy poszczególnych portów PCI-Express 11. Dodatkowe oprogramowanie a. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera współpracujące z Microsoft SCCM, pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Tworzenie raportów stanu jednostki, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, -Aktualizację BIOS do najnowszej wersji zarówno dla pojedynczej maszyny jak i grupy, - Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami -Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników, - Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB b. W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu c. Certyfikowane oprogramowanie umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego z poziomu BIOS-u bez względu na stań czy obecność systemu operacyjnego. 12. Ergonomia: a. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB b. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i zamontowanych fabrycznie napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); c. Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). d. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki. e. Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 760 mm. 13. Wymagania dodatkowe a. Zainstalowany fabrycznie system operacyjny Microsoft Windows 10 Professional 64bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączona płyta Recovery umożliwiająca instalacje systemu Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL. b. Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x Display Port - 2 x PS/2 - 1 x RJ-45 - 1 x Audio: line-in - 1 x Audio: line-out - 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy - -1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy -10 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 2 porty wewnątrz obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. c. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika) d. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0) e. Płyta główna z wbudowanymi: - 1 złącze PCI-Express 2.0 x4 (mech. xl6) - 1 złącze PCI-Express 3.0 x16 - 1 złącze M.2-2280 umożliwiający zamontowanie modułu SSD NVMe. Obsługa kart wyłącznie o niskim profilu, minimum 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącz SATA 3.0 NCQ, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera f. Klawiatura USB w układzie QWERTY US g. Mysz USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) h. Nagrywarka DVD +/-RW 14. Normy i standardy a. Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm) w zakresie: • Deklaracja zgodności CE • normy Energy Star 7.0 • Certyfikat EPEAT • Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej • Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej • Wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 15. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 16. Gwarancji jakości producenta: a. Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 17. Wsparcie techniczne producenta a. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). b. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 1. Monitor 1) Ekran 23,8 cala o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1080 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.275 mm, matryca matowa, pokryta powłoką 3H, technologia matrycy IPS 2) Parametry obrazu Odwzorowanie 16.7 miliona kolorów, kontrast typowy 1000:1, jasność min. 250 cd/m2, czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178/178 stopni 3) Wejścia wideo i inne 1x DP, 1x DVI-D, 1x D-SUB, wejście/wyjście audio 4) Obudowa i regulacja monitora Pochylenie ekranu w zakresie -5° / +22°(tzw. Tilt), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo o mocy minimum 2W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 5) Funkcje zarządzana energią i parametrami wyświetlania obrazu Technologia zapewniająca zużycie energii przez monitor w trybie power save na poziomie 0.2W pozwalająca na redukcję ogólnego zużycia energii przez monitor (bez konieczności manualnego wyłączania monitora przez użytkownika), zgodność z normą Energy Star 7.0, zużycie energii przy ustawieniach EPA max. 15W 6) Menu monitora: - Regulacja głośności - Regulacja jasności - Regulacja kontrastu - Regulacja koloru (sRGB, 5000K, 6500K, 7500K, Użytkownika (R,G,B) - Menu w języku polskim oraz angielskim. 7) Kable kabel DVI-D o długości minimum 1.8m, kabel zasilający o długości minimum 1,8m, kabel audio 8) Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, naprawa lub wymiana urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu, czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia h) Certyfikaty i normy, dokumentacja -Klasa energetyczna A+ -TCO 7.0 -Epeat Gold -TÜV Low Blue Light Certified -TÜV Flicker Free Certified -CE -ISO9241-307(klasa I) -RoHS, WEEE -Instrukcja obsługi monitora 19. Oprogramowanie MS Office Pro+ 20. Program antywirusowy Część 2 Laptop z pakietem biurowym W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Ekran Matryca 15,6” o rozdzielczości min. 1920x1080, z powłoką matową Procesor Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 3100 punktów w teście Passmark Karta graficzna kompatybilna z Microsoft® DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna Pojemność: 4 GB DDR4 Dyski SSD min. 240GB Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza 1 x VGA 1 x HDMI 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 1 x złącze mikrofonowo/słuchawkowe Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 2 x USB 3.0 Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB). Wbudowany - wewnętrzny czytnik kart SD, MMC Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n Urządzenia wskazujące TouchPad (płytka dotykowa) Mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows „polski programistyczny”, klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury. Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny Microsoft Windows 10 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa - do oferty należy dołączyć link strony .Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym. Bateria 4-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 5 godzin Zasilacz Dedykowany do laptopa 2. Oprogramowanie MS Office Pro+(World, Exel, Power Point, Access) 3. Program antywirusowy Część 3 Monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Monitor interaktywny Podświetlenie LED Wymiary obszaru wyświetlania (szerokość*wysokość) 1428.5*803.5mm Format 16:9 Rozdzielczość 3840 x 2160 Głębia koloru 10bit Jasność 370cd/m2 Kontrast 4000 : 1 Czas reakcji 8ms Żywotność matrycy minimum 30,000 godzin Hartowana szyba (grubość) TAK (4 mm) Powierzchnia Szyba Anti-Glare Technologia dotyku Pozycjonowanie w podczerwieni Liczba punktów dotyku 10 punktów Metoda obsługi Pisak lub palec Prędkość kursora 100 Punktów/s Dokładność 5 mm Komunikacja z komputerem USB Wymiary zewnętrzne 1544.03 x 939.1 x 99.1mm Waga urządzenia Maks. 44KG Port SD TAK, wsparcie dla kart SD lub micro SD Zainstalowany Android Tak – Android. Język systemu operacyjnego: polski. Możliwość zmiany języka między innymi na niemiecki, angielski. Tryb tablicy interaktywnej - praca na kartach. Narzędzia takie jak pisak, zakreślacz, gumka. Zmiana koloru narzędzia pisarskiego. Adnotacje na aplikacjach uruchomionych pod systemem Windows. Zapisywanie stworzonych materiałów w pamięci urządzenia. Zainstalowana przeglądarka dla zdjęć, multimediów zapisanych w pamięci urządzenia Zainstalowana przeglądarka zdjęć, multimediów z zewnętrznych źródeł takich jak pamięci USB oraz karty SD podłączone do monitora Zainstalowana przeglądarka internetowa Informacja o temperaturze panelu - podawana w Celsjuszach lub Farenheitach Bezprzewodowa prezentacja zawartości telefonów, tabletów, komputerów na monitorze przy pomocy aplikacji instalowanej na jednym z wcześniej wymienionych urządzeń. Aplikacja ogólnie dostępna w sklepach Google Play, AppStore. Widgety - Kalendarz, kalkulator, zegar Automatyczne wyświetlenie wszystkich sygnałów wideo podłączonych do monitora oraz ich wyświetlenie w postaci podglądu. Port OPS TAK – umożliwiający podłączenie dodatkowego komputera i stworzenie rozwiązania All-In-One. WiFi Wbudowane w monitor lub w postaci zewnętrznej karty podłączanej do portu USB Przedni panel komunikacyjny Mikrofon (3.5mm) x 1,USB x 4, HDMI x 1,Display Port x 1. Panel zabezpieczony zamykaną klapką. Pozostałe gniazda monitora HDMI(MHL*1) x 3,HDMI out x 1, USB x 4, Mikrofon(3.5mm) x 1, VGA in x 1, Audio x 1, Czytnik kart SD x 1 Wspierane formaty multimedialne Zdjęcia: JPEG, BMP, PNG Wideo: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H.264, H.265, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, DivX, FLV, Audio: MP3, M4A, (AAC) Współpraca z menadżerem prezentacji tego samego producenta Menadżer prezentacji umożliwia wyświetlanie na monitorze w jednym czasie sygnałów wideo z 4 różnych urządzeń (telefon, tablet, komputer) a także bezprzewodowe sterowanie komputerem za pomocą monitora. Dodatkowo pełni funkcje Access Pointa. Współpraca z wiuzalizerem tego samego producenta Z pominięciem komputera, obsługa funkcji wizualizera za pomocą dotyku monitora Wraz z monitorem dostarczone kabel USB 5M x 1, Pilot x 1, kabel HDMI x 1, Kabel zasilający wersja europejska x 1, klucz Wi-Fi USB x 1, piórko x 1, instrukcja obsługi w języku polskim, uchwyt do montażu monitora na ścianie Gwarancja 3 lata Funkcje oprogramowania dla monitora interaktywnego 65 cali 4K Oprogramowanie w języku polskim Wybór spośród 50 dostępnych języków oprogramowania bez konieczności wyłączania oprogramowania przy zmianie języka Wspierane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10/Linux/MacOS Organizacja okna programu na wzór popularnych programów do edycji tekstu, arkuszy kalkulacyjnych itp. pasek menu tekstowego, pasek narzędzi w postaci ikon, pasek tytułu okna, ikony minimalizuj, maksymalizuj i zamknij okno, obszar roboczy okna. Dzięki czemu można skrócić czas potrzebny na wdrożenie nowych użytkowników wykorzystując ich umiejętności i doświadczenia nabyte przy pracy z tymi popularnymi aplikacjami Pełna konfiguracja paska narzędziowego – tworzenie odrębnego profilu dla każdego użytkownika. Przełączanie pomiędzy profilami bez konieczności wyłączania oprogramowania. Możliwość zabezpieczenia profili hasłem przed dokonywaniem na nich zmian. Dwa tryby pracy z oprogramowaniem: Tryb przygotowywania materiałów oraz tryb ich prezentacji. Współpracy z aplikacjami Microsoft Office (Power Point, Excel, Word) umożliwiający wstawianie adnotacji bezpośrednio do tych aplikacji Tryb adnotacji na ruchomym i zatrzymanym obrazie Tryb myszy umożliwiający pełną obsługę komputera bez konieczności zamykania oprogramowania Praca na slajdach – każdy plik lekcji może zawierać nieograniczoną liczbę slajdów Ustawianie koloru tła strony dla każdej strony indywidualnie Ustawianie obrazka jako tła strony (wybór z bazy obrazków zawartej w programie lub wybór dowolnego pliku graficznego zapisanego na komputerze) Szybki podgląd wszystkich slajdów. Wycinanie ich, kopiowanie, wklejanie, usuwanie oraz zamiana ich kolejności względem siebie. Funkcja eksportu wykonanych materiałów do następujących formatów: *.jpg, *.ppt, *.pdf, *.html, *.doc, *.xls. Drukowanie pliku – całości lub tylko jego fragmentu (użytkownik decyduje sam który fragment zostanie wydrukowany poprzez zaznaczenie go) Zapisywanie lekcji interaktywnej w formacie: • Formacie właściwym tylko dla tablicy • Pliku IWB (Interactive Whiteboard Common File Format) pozwalającym na uruchomienie lekcji na tablicach innych producentów wspierających ten format. Pełna paleta narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak: pióro, pędzel, pióro do kaligrafii, zakreślacz, pisak laserowy, pisak teksturowy (Edycja narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji – ustawianie koloru pisaka, gradientu pisaka grubości linii, stylu linii oraz zakończenia) Rozpoznawanie i konwersja tekstu ręcznego na tekst drukowany. Rozpoznawanie ręcznie rysowanych podstawowych figur geometrycznych Baza gotowych figur geometrycznych z funkcją szybkiego przekształcenia figury w inną poprzez zwiększenie liczby boków a także wyświetlenie promienia oraz jego długości w przypadku okręgu. Wypełnianie zamkniętych kształtów kolorem, gradientem, obrazem ,wzorem. Funkcja wstawiania okręgu opisanego i wpisanego na figurach umieszczonych z bazy programu (a także jednoczesne umieszczenie okręgu wpisanego i opisanego) Funkcja wstawiania okręgu opisanego lub wpisanego na figurach geometrycznych (możliwość jednoczesnego umieszczenia w ramach jednej figury okręgu opisanego i wpisanego) Interaktywne narzędzia do geometrii - linijka, ekierka, kątomierz, cyrkiel umożliwiający zakreślenie pełnego koła oraz łuku. Możliwość użycia tych narzędzi jako nakładki na dowolnej aplikacji Wbudowany edytor tekstu – umożliwiający edycję czcionki – wielkość, rodzaj, pochylenie, pogrubienie, podkreślenie, wyrównanie do prawej, wyrównanie do lewej, wyśrodkowanie, określenie tła samego tekstu (wpisywanie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej lub klawiatury komputera) Funkcja gumki (2 rodzaje: selektywna pozwalająca na zaznaczenie wybranego obszaru oraz zwykła umożliwiająca stopniowe wymazywanie) Inteligentne zrzuty ekranu (zaznaczenie, cały ekran lub dowolny kształt) Funkcja kurtyny ekranowej możliwość regulacji wielkości, edycją koloru kurtyny i jej położenia na ekranie a także ustawienie pliku graficznego jako kurtyny Funkcja elektronicznego reflektora (latarki) - regulacja przezroczystości pozostałej nieodsłoniętej części ekranu, wyboru jednego z 5 możliwych kształtów reflektora oraz regulacją jego wielkości Umieszczanie na slajdzie zegara/minutnika (w postaci cyfrowej lub kwarcowej) a także zarządzanie nim – ustawianie godziny, odmierzanie czasu, zerowanie Blokowanie interfejsu oprogramowania. Odblokowanie interfejsu oprogramowania tak jak w telefonach komórkowych i tabletach poprzez przesunięcie interaktywnego suwaka. Zapisywanie pracy w oprogramowaniu do pliku AVI (z rejestracją dźwięku stereo) Skalowalna lupa ekranowa z funkcją 2 lub 4 krotnego powiększenia oraz możliwością włączenia skali. Proste wstawianie zewnętrznych plików graficznych zapisanych w innych aplikacjach poprzez mechanizm przeciągnij i upuść pomiędzy oknem z zawartością katalogu eksploratora Windows i oknem programu dostarczanego wraz z tablicą Wbudowana Galeria, zawierająca gotowe do wykorzystania elementy do nauki takich przedmiotów jak matematyka, angielski, chemia, fizyka Wyświetlanie obrazu z wizualizera bezpośrednio w programie od obsługi monitora i tablicy Lektor tekstu - głosowe odczytywanie przez komputer tekstów pisanych w języku angielskim oraz polskim Funkcja klasy online – prezentacja pulpitu nauczyciela osobą znajdującym się w innym miejscu za pomocą łącza internetowego. Osoba prowadząca spotkanie generuje indywidulany numer oraz hasło dla uczestników spotkania. Uczestnicy spotkania po wpisaniu numeru oraz hasła widzą wszystko co się dzieje na pulpicie osoby prowadzącej. Prowadzące może przekazać prowadzenie prezentacji wybranej osobie spośród uczestników. 2. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Drukarka laserowa sieciowa A4. Drukarka monochromatyczna, format A4, druk co najmniej 20 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, gwarancja 36 miesięcy 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 dupleks kolor laser (skan, druk). Drukarka kolorowa, format A4, druk co najmniej 23 strony/min, rozdzielczość druku min. 1200/1200 dpi, podajnik uniwersalny, dupleks, pamięć min. 128 MB, złącze USB 2.0, Ethernet gwarancja 36 miesięcy 3. Kserokopiarka: Minimalne wymagania zamawiającego: - Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe : - Szybkość kopiowania i drukowania min. 25 kopii/min A4 i min. 15 kopii/min. A3; Pojemność papieru: - min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m ), gramatura kaset 56-105 g/m2; - - Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 60-200g/m2; - Kolorowy panel dotykowy. - Zoom 25-400%; - Automatyczny duplex; - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy (80 g/m2); Przesuwanie offsetowe i sorter elektroniczny; Format kopii A6-A3. Kopiowanie ciągle 1-999 kopii; Drukarka sieciowa w standardzie, sieciowy skaner w standardzie; Język opisu strony PCL5e lub PCL6 lub PS3; Skanowanie do e-mail, serwera FTP i na pulpit; Port USB 2.0, interfejsy 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T; Czas wyjścia pierwszej kopii maks. 5. sek.; Pamięć RAM min. 2 GB , Twardy dysk min. 160 GB; Urządzenie winno posiadać 2 Interfejsy USB; Rozdzielczość drukowania min. 600x 1200dpi; Podstawa pod urządzenie oryginalna - jezdna; Wymagana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim.

II.5) Główny kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30214000-2
30231300-0
48900000-7
30230000-0
30232110-8
30121300-6
30231300-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie dostawy. Wykonawca winien zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także winien przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostawy. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt.3 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 6 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 10. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 2) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy, i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 3) inne niż wskazane w ust. 1-2 okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego; 4) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie terminu obowiązywania umowy, 5) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). 11. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 12. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Komputer stacjonarny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta 1. Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna 2. Wydajność obliczeniowa: Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 7700 punktów Passmark CPU Mark 3. Pamięć operacyjna: 8GB DDR4 2400 MHz możliwość rozbudowy do min. 32GB, 4. Parametry pamięci masowej: Min. 128GB SSD SATA zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników. 5. Wydajność grafiki: Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla HDCP, DirectX 12, OpenGL 4.5 - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 4 GB pamięci. 6. Dodatkowa karta graficzna posiadająca minimum 256 rdzeni obliczeniowych, DirectX 12, OpenGL 4.5, 3GB własnej pamięci, 3 wyjścia mDP, możliwość podpięcia 3 monitorów ze złączem cyfrowym. 7. Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa HD Audio 5.1 zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 8. Obudowa a. Typu SFF z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 3 kieszenie: 1 szt. 5,25” zewnętrzne typu SLIM, 1 szt. 3,5” wewnętrzne, 1 szt. 2,5” wewnętrzne. b. Zasilacz o mocy minimum 210W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. c. W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 64bit. (załączyć wydruk) 10. BIOS a. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: • wersji BIOS, • dacie produkcji BIOS, • ilości, częstotliwości taktowania i sposobu obłożenia kanałów pamięciami RAM, • modelu płyty głównej • nazwie komputera • typie procesora wraz z informacją o częstotliwości taktowania • pojemności zainstalowanego dysku twardego • rodzajach napędów optycznych • MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej • kontrolerze audio b. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) c. Dodatkowe oprogramowanie pozwalające z poziomu BIOS-u komputera wykonać automatyczną aktualizacja BIOS z serwera producenta komputera d. Możliwość włączania/wyłączania sprzętowego wsparcia wirtualizacji w procesorze e. Możliwość włączania/wyłączania technologii SpeedStep oraz Turbo f. Możliwość włączania/wyłączania automatycznego zarządzania głośnością pracy napędów optycznych oraz dysków twardych, g. Możliwość wyboru trybu pracy systemu chłodzenia komputera spośród co najmniej w trzech ustawień: automatyczny, maksymalna wydajność CPU oraz maksymalna prędkość wentylatorów. h. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń i. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. j. Możliwość ustawienia poziomu zabezpieczenia BIOS-u za pomocą hasła co najmniej na trzech poziomach: - Standardowy: umożliwiający skasowanie hasła za pomocą zworki na płycie głównej - Silny: umożliwiający zresetowanie hasła jedynie poprzez interwencję serwisu - Najsilniejszy: brak jakiejkolwiek możliwości zresetowania hasła w przypadku jego utraty k. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. l. Możliwość ustawienia portów USB w trybie, w którym podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. m. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przedzie obudowy, tylko tylnych portów, tylko zewnętrznych, wszystkich nieużywanych.. n. Możliwość włączania, wyłączania oraz ustawienia tryby pracy poszczególnych portów PCI-Express 11. Dodatkowe oprogramowanie a. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera współpracujące z Microsoft SCCM, pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Tworzenie raportów stanu jednostki, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, -Aktualizację BIOS do najnowszej wersji zarówno dla pojedynczej maszyny jak i grupy, - Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami -Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników, - Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB b. W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu c. Certyfikowane oprogramowanie umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego z poziomu BIOS-u bez względu na stań czy obecność systemu operacyjnego. 12. Ergonomia: a. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB b. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i zamontowanych fabrycznie napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); c. Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). d. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki. e. Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 760 mm. 13. Wymagania dodatkowe a. Zainstalowany fabrycznie system operacyjny Microsoft Windows 10 Professional 64bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączona płyta Recovery umożliwiająca instalacje systemu Microsoft Windows 10 Professional 64bit PL. b. Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x Display Port - 2 x PS/2 - 1 x RJ-45 - 1 x Audio: line-in - 1 x Audio: line-out - 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy - -1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy -10 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 4 porty z tyłu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 2 porty wewnątrz obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. c. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika) d. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego (TPM co najmniej w wersji 2.0) e. Płyta główna z wbudowanymi: - 1 złącze PCI-Express 2.0 x4 (mech. xl6) - 1 złącze PCI-Express 3.0 x16 - 1 złącze M.2-2280 umożliwiający zamontowanie modułu SSD NVMe. Obsługa kart wyłącznie o niskim profilu, minimum 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącz SATA 3.0 NCQ, płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera f. Klawiatura USB w układzie QWERTY US g. Mysz USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) h. Nagrywarka DVD +/-RW 14. Normy i standardy a. Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm) w zakresie: • Deklaracja zgodności CE • normy Energy Star 7.0 • Certyfikat EPEAT • Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej • Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej • Wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 15. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadającej normie ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 16. Gwarancji jakości producenta: a. Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 17. Wsparcie techniczne producenta a. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (podać numer telefonu i adres strony internetowej). b. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 1. Monitor 1) Ekran 23,8 cala o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1080 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.275 mm, matryca matowa, pokryta powłoką 3H, technologia matrycy IPS 2) Parametry obrazu Odwzorowanie 16.7 miliona kolorów, kontrast typowy 1000:1, jasność min. 250 cd/m2, czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178/178 stopni 3) Wejścia wideo i inne 1x DP, 1x DVI-D, 1x D-SUB, wejście/wyjście audio 4) Obudowa i regulacja monitora Pochylenie ekranu w zakresie -5° / +22°(tzw. Tilt), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo o mocy minimum 2W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 5) Funkcje zarządzana energią i parametrami wyświetlania obrazu Technologia zapewniająca zużycie energii przez monitor w trybie power save na poziomie 0.2W pozwalająca na redukcję ogólnego zużycia energii przez monitor (bez konieczności manualnego wyłączania monitora przez użytkownika), zgodność z normą Energy Star 7.0, zużycie energii przy ustawieniach EPA max. 15W 6) Menu monitora: - Regulacja głośności - Regulacja jasności - Regulacja kontrastu - Regulacja koloru (sRGB, 5000K, 6500K, 7500K, Użytkownika (R,G,B) - Menu w języku polskim oraz angielskim. 7) Kable kabel DVI-D o długości minimum 1.8m, kabel zasilający o długości minimum 1,8m, kabel audio 8) Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, naprawa lub wymiana urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu, czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia h) Certyfikaty i normy, dokumentacja -Klasa energetyczna A+ -TCO 7.0 -Epeat Gold -TÜV Low Blue Light Certified -TÜV Flicker Free Certified -CE -ISO9241-307(klasa I) -RoHS, WEEE -Instrukcja obsługi monitora 19. Oprogramowanie MS Office Pro+ 20. Program antywirusowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Laptop z pakietem biurowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ekran Matryca 15,6” o rozdzielczości min. 1920x1080, z powłoką matową Procesor Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 3100 punktów w teście Passmark Karta graficzna kompatybilna z Microsoft® DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna Pojemność: 4 GB DDR4 Dyski SSD min. 240GB Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza 1 x VGA 1 x HDMI 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 1 x złącze mikrofonowo/słuchawkowe Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 2 x USB 3.0 Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB). Wbudowany - wewnętrzny czytnik kart SD, MMC Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n Urządzenia wskazujące TouchPad (płytka dotykowa) Mysz optyczna przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows „polski programistyczny”, klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury. Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny Microsoft Windows 10 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku). Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa - do oferty należy dołączyć link strony .Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym. Bateria 4-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 5 godzin Zasilacz Dedykowany do laptopa 2. Oprogramowanie MS Office Pro+(World, Exel, Power Point, Access) 3. Program antywirusowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: Monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podświetlenie LED Wymiary obszaru wyświetlania (szerokość*wysokość) 1428.5*803.5mm Format 16:9 Rozdzielczość 3840 x 2160 Głębia koloru 10bit Jasność 370cd/m2 Kontrast 4000 : 1 Czas reakcji 8ms Żywotność matrycy minimum 30,000 godzin Hartowana szyba (grubość) TAK (4 mm) Powierzchnia Szyba Anti-Glare Technologia dotyku Pozycjonowanie w podczerwieni Liczba punktów dotyku 10 punktów Metoda obsługi Pisak lub palec Prędkość kursora 100 Punktów/s Dokładność 5 mm Komunikacja z komputerem USB Wymiary zewnętrzne 1544.03 x 939.1 x 99.1mm Waga urządzenia Maks. 44KG Port SD TAK, wsparcie dla kart SD lub micro SD Zainstalowany Android Tak – Android. Język systemu operacyjnego: polski. Możliwość zmiany języka między innymi na niemiecki, angielski. Tryb tablicy interaktywnej - praca na kartach. Narzędzia takie jak pisak, zakreślacz, gumka. Zmiana koloru narzędzia pisarskiego. Adnotacje na aplikacjach uruchomionych pod systemem Windows. Zapisywanie stworzonych materiałów w pamięci urządzenia. Zainstalowana przeglądarka dla zdjęć, multimediów zapisanych w pamięci urządzenia Zainstalowana przeglądarka zdjęć, multimediów z zewnętrznych źródeł takich jak pamięci USB oraz karty SD podłączone do monitora Zainstalowana przeglądarka internetowa Informacja o temperaturze panelu - podawana w Celsjuszach lub Farenheitach Bezprzewodowa prezentacja zawartości telefonów, tabletów, komputerów na monitorze przy pomocy aplikacji instalowanej na jednym z wcześniej wymienionych urządzeń. Aplikacja ogólnie dostępna w sklepach Google Play, AppStore. Widgety - Kalendarz, kalkulator, zegar Automatyczne wyświetlenie wszystkich sygnałów wideo podłączonych do monitora oraz ich wyświetlenie w postaci podglądu. Port OPS TAK – umożliwiający podłączenie dodatkowego komputera i stworzenie rozwiązania All-In-One. WiFi Wbudowane w monitor lub w postaci zewnętrznej karty podłączanej do portu USB Przedni panel komunikacyjny Mikrofon (3.5mm) x 1,USB x 4, HDMI x 1,Display Port x 1. Panel zabezpieczony zamykaną klapką. Pozostałe gniazda monitora HDMI(MHL*1) x 3,HDMI out x 1, USB x 4, Mikrofon(3.5mm) x 1, VGA in x 1, Audio x 1, Czytnik kart SD x 1 Wspierane formaty multimedialne Zdjęcia: JPEG, BMP, PNG Wideo: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H.264, H.265, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, DivX, FLV, Audio: MP3, M4A, (AAC) Współpraca z menadżerem prezentacji tego samego producenta Menadżer prezentacji umożliwia wyświetlanie na monitorze w jednym czasie sygnałów wideo z 4 różnych urządzeń (telefon, tablet, komputer) a także bezprzewodowe sterowanie komputerem za pomocą monitora. Dodatkowo pełni funkcje Access Pointa. Współpraca z wiuzalizerem tego samego producenta Z pominięciem komputera, obsługa funkcji wizualizera za pomocą dotyku monitora Wraz z monitorem dostarczone kabel USB 5M x 1, Pilot x 1, kabel HDMI x 1, Kabel zasilający wersja europejska x 1, klucz Wi-Fi USB x 1, piórko x 1, instrukcja obsługi w języku polskim, uchwyt do montażu monitora na ścianie Gwarancja 3 lata Funkcje oprogramowania dla monitora interaktywnego 65 cali 4K Oprogramowanie w języku polskim Wybór spośród 50 dostępnych języków oprogramowania bez konieczności wyłączania oprogramowania przy zmianie języka Wspierane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10/Linux/MacOS Organizacja okna programu na wzór popularnych programów do edycji tekstu, arkuszy kalkulacyjnych itp. pasek menu tekstowego, pasek narzędzi w postaci ikon, pasek tytułu okna, ikony minimalizuj, maksymalizuj i zamknij okno, obszar roboczy okna. Dzięki czemu można skrócić czas potrzebny na wdrożenie nowych użytkowników wykorzystując ich umiejętności i doświadczenia nabyte przy pracy z tymi popularnymi aplikacjami Pełna konfiguracja paska narzędziowego – tworzenie odrębnego profilu dla każdego użytkownika. Przełączanie pomiędzy profilami bez konieczności wyłączania oprogramowania. Możliwość zabezpieczenia profili hasłem przed dokonywaniem na nich zmian. Dwa tryby pracy z oprogramowaniem: Tryb przygotowywania materiałów oraz tryb ich prezentacji. Współpracy z aplikacjami Microsoft Office (Power Point, Excel, Word) umożliwiający wstawianie adnotacji bezpośrednio do tych aplikacji Tryb adnotacji na ruchomym i zatrzymanym obrazie Tryb myszy umożliwiający pełną obsługę komputera bez konieczności zamykania oprogramowania Praca na slajdach – każdy plik lekcji może zawierać nieograniczoną liczbę slajdów Ustawianie koloru tła strony dla każdej strony indywidualnie Ustawianie obrazka jako tła strony (wybór z bazy obrazków zawartej w programie lub wybór dowolnego pliku graficznego zapisanego na komputerze) Szybki podgląd wszystkich slajdów. Wycinanie ich, kopiowanie, wklejanie, usuwanie oraz zamiana ich kolejności względem siebie. Funkcja eksportu wykonanych materiałów do następujących formatów: *.jpg, *.ppt, *.pdf, *.html, *.doc, *.xls. Drukowanie pliku – całości lub tylko jego fragmentu (użytkownik decyduje sam który fragment zostanie wydrukowany poprzez zaznaczenie go) Zapisywanie lekcji interaktywnej w formacie: • Formacie właściwym tylko dla tablicy • Pliku IWB (Interactive Whiteboard Common File Format) pozwalającym na uruchomienie lekcji na tablicach innych producentów wspierających ten format. Pełna paleta narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak: pióro, pędzel, pióro do kaligrafii, zakreślacz, pisak laserowy, pisak teksturowy (Edycja narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji – ustawianie koloru pisaka, gradientu pisaka grubości linii, stylu linii oraz zakończenia) Rozpoznawanie i konwersja tekstu ręcznego na tekst drukowany. Rozpoznawanie ręcznie rysowanych podstawowych figur geometrycznych Baza gotowych figur geometrycznych z funkcją szybkiego przekształcenia figury w inną poprzez zwiększenie liczby boków a także wyświetlenie promienia oraz jego długości w przypadku okręgu. Wypełnianie zamkniętych kształtów kolorem, gradientem, obrazem ,wzorem. Funkcja wstawiania okręgu opisanego i wpisanego na figurach umieszczonych z bazy programu (a także jednoczesne umieszczenie okręgu wpisanego i opisanego) Funkcja wstawiania okręgu opisanego lub wpisanego na figurach geometrycznych (możliwość jednoczesnego umieszczenia w ramach jednej figury okręgu opisanego i wpisanego) Interaktywne narzędzia do geometrii - linijka, ekierka, kątomierz, cyrkiel umożliwiający zakreślenie pełnego koła oraz łuku. Możliwość użycia tych narzędzi jako nakładki na dowolnej aplikacji Wbudowany edytor tekstu – umożliwiający edycję czcionki – wielkość, rodzaj, pochylenie, pogrubienie, podkreślenie, wyrównanie do prawej, wyrównanie do lewej, wyśrodkowanie, określenie tła samego tekstu (wpisywanie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej lub klawiatury komputera) Funkcja gumki (2 rodzaje: selektywna pozwalająca na zaznaczenie wybranego obszaru oraz zwykła umożliwiająca stopniowe wymazywanie) Inteligentne zrzuty ekranu (zaznaczenie, cały ekran lub dowolny kształt) Funkcja kurtyny ekranowej możliwość regulacji wielkości, edycją koloru kurtyny i jej położenia na ekranie a także ustawienie pliku graficznego jako kurtyny Funkcja elektronicznego reflektora (latarki) - regulacja przezroczystości pozostałej nieodsłoniętej części ekranu, wyboru jednego z 5 możliwych kształtów reflektora oraz regulacją jego wielkości Umieszczanie na slajdzie zegara/minutnika (w postaci cyfrowej lub kwarcowej) a także zarządzanie nim – ustawianie godziny, odmierzanie czasu, zerowanie Blokowanie interfejsu oprogramowania. Odblokowanie interfejsu oprogramowania tak jak w telefonach komórkowych i tabletach poprzez przesunięcie interaktywnego suwaka. Zapisywanie pracy w oprogramowaniu do pliku AVI (z rejestracją dźwięku stereo) Skalowalna lupa ekranowa z funkcją 2 lub 4 krotnego powiększenia oraz możliwością włączenia skali. Proste wstawianie zewnętrznych plików graficznych zapisanych w innych aplikacjach poprzez mechanizm przeciągnij i upuść pomiędzy oknem z zawartością katalogu eksploratora Windows i oknem programu dostarczanego wraz z tablicą Wbudowana Galeria, zawierająca gotowe do wykorzystania elementy do nauki takich przedmiotów jak matematyka, angielski, chemia, fizyka Wyświetlanie obrazu z wizualizera bezpośrednio w programie od obsługi monitora i tablicy Lektor tekstu - głosowe odczytywanie przez komputer tekstów pisanych w języku angielskim oraz polskim Funkcja klasy online – prezentacja pulpitu nauczyciela osobą znajdującym się w innym miejscu za pomocą łącza internetowego. Osoba prowadząca spotkanie generuje indywidulany numer oraz hasło dla uczestników spotkania. Uczestnicy spotkania po wpisaniu numeru oraz hasła widzą wszystko co się dzieje na pulpicie osoby prowadzącej. Prowadzące może przekazać prowadzenie prezentacji wybranej osobie spośród uczestników. 2. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne 1. Drukarka laserowa sieciowa A4. Drukarka monochromatyczna, format A4, druk co najmniej 20 stron/min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, gwarancja 36 miesięcy 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 dupleks kolor laser (skan, druk). Drukarka kolorowa, format A4, druk co najmniej 23 strony/min, rozdzielczość druku min. 1200/1200 dpi, podajnik uniwersalny, dupleks, pamięć min. 128 MB, złącze USB 2.0, Ethernet gwarancja 36 miesięcy 3. Kserokopiarka: Minimalne wymagania zamawiającego: - Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe : - Szybkość kopiowania i drukowania min. 25 kopii/min A4 i min. 15 kopii/min. A3; Pojemność papieru: - min. 2 tace po 500 arkuszy każda (80 g/m ), gramatura kaset 56-105 g/m2; - - Podajnik boczny na min. 100 kartek (80 g/m2), obsługa papieru o gramaturach 60-200g/m2; - Kolorowy panel dotykowy. - Zoom 25-400%; - Automatyczny duplex; - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy (80 g/m2); Przesuwanie offsetowe i sorter elektroniczny; Format kopii A6-A3. Kopiowanie ciągle 1-999 kopii; Drukarka sieciowa w standardzie, sieciowy skaner w standardzie; Język opisu strony PCL5e lub PCL6 lub PS3; Skanowanie do e-mail, serwera FTP i na pulpit; Port USB 2.0, interfejsy 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T; Czas wyjścia pierwszej kopii maks. 5. sek.; Pamięć RAM min. 2 GB , Twardy dysk min. 160 GB; Urządzenie winno posiadać 2 Interfejsy USB; Rozdzielczość drukowania min. 600x 1200dpi; Podstawa pod urządzenie oryginalna - jezdna; Wymagana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2, 30231300-0, 48900000-7, 30230000-0, 30232110-8, 30121300-6, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:







Geoportal
Projekty
Serwis turystyczny
Wirtualne powiaty
Dożynki Powiatu Łęczyńskiego i Gminy Spiczyn 2010
zobacz
Szpital Powiatowy w Łęcznej
zobacz

Copyright © 2018 Powiat Łęczyński
Portal współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach wdrażania Programu Sąsiedztwa Polska - Białoruś - Ukraina INTERREG IIIA/Tacis CBC 2004 - 2006 na podstawie umowy ze Stowarzyszeniem Samorządów Euroregionu Bug.

projektowanie stron warszawaprojektowanie stron warszawa